Investiția în aplicatii tehnolologice de management a experienței clienților (CX) reprezinta o prioritate a companiilor intr-o lume din ce in ce mai digitalitizata Afacerile digitale au succes ascultând nevoile clienților lor și sunt orientate spre construirea ecosistemelor pentru a sprijini procesele complexe de comunicare
Costul platit de companiile care nu iau in calcul aceste aspecte este semnificativ, 85% dintre clienți fiind dispuși să plătească mult mai mult pentru o experiența care corespunde sau depaseste așteptările.
Crearea unei conexiuni personalizate si transparente ofera o experienta ce reprezinta cheia dobândirii și, cel mai important, păstrării clienții tăi. Rentabilitatea investiției se dovedește semnificativă.
Companii de top din Romania asa cum sunt ENEL, Engie Romania, CEZ si nu numai au ales deja solutiie Quadient Inspire pentru managementul relatiei cu clientii companiei si generarea unor volume semnificative de comunicare atat in format fizic cat si in format electronic.
Mai multe informatii despre cum suita Quadient Inspire poate ajuta companiile, se regaseste pe site-ul Quadient: https://resources.quadient.com/m/1bc96f78d2471ba4/original/eBook-Critical-CXM-Investments-in-2022-1.pdf